loading...
زندگی ایده ال
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قوانین 0 1294 bibbib
درید_بامزه بازدید : 838 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

سلام یک سایت بسیار خوب و زیبا رو به شما معرفی می کنم سایت طرفداران وارکرافت و این تنها فقط کسایی نیستن که این بازی رو انجام دادن

در این انجمن در مورد همه چی وارکرافت کتاب هاش و بازی هاش و عکس ها و شخصیت ها حتما و حتما یه سر به این سایت بزنید

 

http://warcraftfans.org

درید_بامزه بازدید : 1124 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

ArgulsTomb دانلود Arguls Tomb DLC برای بازی Darksiders II

پس از عرضه بازی زیبای DarkSiders II و آپدیت های متعدد بازی بالاخره THQ دی ال سی جدید Argul’s Tomb را برای نسخه PC بازی عرضه کرد که علاوه بر آزاد سازی دشمنان جدید ۲ سیاهچال جدید به بازی اضافه میکند که میتوانید آنها را تجربه کرده و از آن لذت ببرید. این نسخه از DLC توسط گروه همیشه موفق SKiDROW نیز کرک شده است که پس از نصب بازی فقط کافیست محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید. برای نصب این دی ال سی ۵۰۰ مگابایت فضای هارد دیسک موردنیاز است.

درید_بامزه بازدید : 498 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

MightandMagic3 دانلود نسخه کم حجم Might and Magic Heroes VI Gold Edition

بازی Might & Magic: Heroes VI یک بازی زیبا مربوط به جنگ در سلسله ای بزرگ است که پادشاهان برسر جایگزینی امپراطوری با یکدیگر به جنگ کردن میپردازند. شما در این بازی نقش هدایت کاراکتر اصلی بازی را بر عهده دارید و میبایست او را قدرتمند سازید تا بتواند با دشمنان قدرتمند خود مبارزه کند.در این بازی حماسه‌ هایی همچون عشق، خیانت، قتل و نجات جان سبک بازی را زیباتر کرده و شما نقش اصلی بازی را بر عهده داردید.ژانر بازی استراتژی وبازی دارای گرافیک فوق العاده ای است. این نسخه ازبازی نسخه Gold Edition بازی میباشد که محتوای آن به صورت زیر است:

Might & Magic Heroes VI
Might & Magic Heroes VI Pirates of the Savage Sea Adventure Pack
Might & Magic Heroes VI Danse Macabre Adventure Pack
Might & Magic Heroes VI Exclusive new map

این نسخه از بازی نسخه RePacK آن میباشد که به همراه دی ال سی های Danse Macabre و Pirates of the Savage Sea و با حجمی کمتر نسبت به نسخه اصلی بازی در اختیار شما کاربران عزیز سیب دانلود قرار میگیرد.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP/Vista/7
CPU: Intel Pentium Core 2 @ Duo E6400 @ 2.13 Ghz, AMD Athlon II X2 240 @ 2.8 Ghz
RAM: 2 GB
HDD: 8 GB free disk space
Graphics: 1 GB Graphics Memory, Pixel Shader 3.0, Vertex Shader 3.0

درید_بامزه بازدید : 419 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

CarrierCommand دانلود بازی Carrier Command Gaea Mission + کرک معتبر SKiDROW

بازی Carrier Command Gaea Mission یکی از زیباترین بازی های سبک استراتژیک ارائه شده توسط کمپانی Bohemia Interactive تولید و منتشر شده است. داستان بازی روایتگر جنگ میان ایالات آمریکا و کشورهای اتحادیه آسایی میباشد که بر سر منابع آبی اقیانوس آرام با هم به نبرد میپردازند. شما در نقش سروان Myric که یکی از اعضای گروه حرفه ای UES میباشید به سفری فضایی اعزام میشوید و وظیفه دارید تا سیاره planetoid Taurus را برای سکونت بررسی کنید.اما مطمئنا بیگانگان از ورود شما خوشحال نمیشوند. حال شما وظیفه دارید تا با رهبری مناسب و استفاده بهینه از ابزار آلات خود آنها را نابود کرده تا آنجا را برای زندگی بشر ایمن سازید. این نسخه از بازی توسط SKiDROW کرک شده است که کرک بازی نیز به صورت جدا در ادامه مطلب موجود است.

سیستم موردنیاز

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core2Duo 2.2 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz or faster
Memory: 2 GB
Hard Disk Space: 4 GB HD space
Video Card: NVIDIA GeForce 8800GT with Shader Model 3 and 512 MB VRAM or faster

درید_بامزه بازدید : 488 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

MajestyGold دانلود بازی Majesty Gold HD نسخه PROPHET

بازی Majesty Gold  یک بازی بسیار زیبا در سبک استراتژیک میباشد که نسخه HD آن هم اکنون از سایت سیب دانلود در اختیار شما قرار میگیرد.شما در این بازی میبایست امپراطوری خود را در سرزمین Ardania دوباره تشکیل دهید و علاوه بر گسترش آن میبایست هیولاهای وحشی و موجودات عجیب و غریب را از محدوده خود دور کنید. مدیریت منابع در این بازی از همه چیز مهم تر است و استفاده به اندازه از آنها میتواند شما را در پیروزی یاری کند. این نسخه از بازی توسط PROPHET به صورت پیش فرض کرک شده است و شما فقط نیاز است بازی را به صورت نصب آسان نصب کرده و از آن لذت ببرید.بدون شک این بازی، گزینه مناسبی برای دوستداران سبک استراتژیک میباشد. در ضمن این بازی به سیستم بالایی نیاز ندارد.

درید_بامزه بازدید : 584 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

Dishonored دانلود بازی Dishonored برای PC

 

 

در اینجا شما می توانید انتخاب کنید که او را چطور تعقیب کنید. در دست چپتان نیروی جادویی و یک چاقوی کوچک هم در دست راست دارید. می توانید با مبارزات سنگین به حالت Hack-and-Slash دشمنان را از پا درآورده و پیش بروید و یا می توانید با سیستم جالبی، بازی را متوقف کنید و با انتخاب دشمنان، حرکات تمام شونده روی آن ها انجام دهید. شما همچنین می توانید وارد ذهن مردم و حیوانات هم بشوید و از آن ها برای حرکت در اطراف استفاده کنید و محیط ها را ارزیابی کنید و به طور مثال پس از گذشتن از یک در بسته، ناگهان دوباره در قالب کوروو ظاهر شوید. شما کارهای زیادی با قابلیت های بازی می توانید انجام دهید.

مثلاً می توانید یک مین را به یک موش وصل کنید و در قالب موش قرار گرفته و وارد یک جمعیت بزرگ شوید و به محض رسیدن به آن ها در قالب یک شخص دیگر قرار گرفته و از آنجا فرار کرده و همه جا را منفجر کنید. کار دیگری که می توانید انجام دهید، این است که وقتی دشمن به شما شلیک کرد، بازی را متوقف کنید و وارد ذهن فرد شلیک کننده شوید و با او به سمت گلوله بیایید و باعث شوید که خودش را بکشد! شهر Dunwall مکان جالبی است که می توانید کارهای زیادی در آن انجام دهید. آقای ویکتور آنتونو (Viktor Antonov) کارگردان هنری Arkane است که شهر City 17 را در Half-Life 2 طراحی کرده بود و کار وی در Dishonored همچنان عالی است و فضای شهر بسیار بزرگ و زیبا است. هیچ الکتریسیته ای در Dunwall وجود ندارد. طراحی معماری و لباس ها خیلی ویکتوریایی است.

درید_بامزه بازدید : 600 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

Hearthfire دانلود The Elder Scrolls V Hearthfire DLC

دوست داران بازی The Elder Scrolls V: Skyrim روز به روز بیشتر میشود و کمپانی Bethesta نیز همواره مودهای جدیدی را برای بازی تولید میکند تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند. DLC جدید این بازی Hearthfire نام دارد که به گونه ای گیم پلی بازی را شبیه به بازی معروف سیمز میکند. شما بانصب این DLC قادر خواهید بود به ساخت خانه بپردازید، زن بگیرید، بچه دار شوید و یک زندگی را دست و پا کنید.برای نصب این DLC کافیست تا آن را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید. در ضمن این DLC به صورت پیشفرض کرک شده است و بدون هیچ مشکلی قابل اجراست.

درید_بامزه بازدید : 369 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

FIFA13 دانلود بازی FIFA 13 نسخه RELOADED

 

سری بازی های FIFA که توسط کمپانی Electronic Arts تولید میشوند همیشه موردپسند اکثر علاقه مندان به بازی های کامپیوتری بوده و هست. بازی ای که قدرتمندترین رقیب سری  بازی های PES میباشد که چندی پیش با نسخه PC خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. هم اکنون FIFA نیز نسخه PC خود را عرضه کرده است که توسط گروه موفق و معتبر RELOADED کرک شدهه است و ۱۰۰% قابل نصب و اجراست. بازی از نظر گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارد و طراحی کاراکتر ها و شباهت حرکات آنها با دنیای واقعی فوتبال حقیقتا ستودنیست. شما در این نسخه از بازی میتوانید توپ را به هرجهتی که مایل باشید حرکت دهید. همچنین سیستم تک به تک بازی نیز با استفاده از حالت های مختلف دیریپل زنی به جذابیت بازی می افزاید. شما میتونید این بازی را به صورت رایگان از وبسایت سیب دانلود دریافت نمایید.

سیستم موردنیاز

OS: Windows XP/Vista/7
CPU: Core 2 Duo 2.4 GHz
RAM: 2 GB
Graphic: 256 MB /GeForce 8800 GT or better
H.D.D: 9GB

درید_بامزه بازدید : 388 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Magic Portals HD یک بازی اعتیاد آور است که از آمیختن گیم پلی بازی های قدیمی به وجود آوده است . این بازی که دارای ویژگی ها و استایل های هنری بر پایه بازی های ۱۶ بیتی قدیمی است ، از المان ها و افکت های بسیار زیبایی برخوردار است که حتما شما را به خود جذب خواهد کرد .

 

درید_بامزه بازدید : 364 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود Dark Arcana The Carnival Collectors Edition v0.1.20120928 بازی فکری و هیجان انگیز
Dark Arcana The Carnival Collectors Edition بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز در سبک بازی های Hidden Object می باشد که شما می توانید از سایت میهن دانلود بصورت رایگان دانلود کنید. داستان این بازی سرگرم کننده در مورد زنی می باشد که پس از برگذاری یک کارناوال بزرگ گم شده است و عده ای معتقدند که این کارناوال معروف به کارناوال ترش و وحشت بوده است. حال شما باید بدنبال این شخص بگردید و با هوش و زکاوت خود تمامی مراحل را پشت سر گذاشته و اقلام مورد نیاز بازی را بیابید و پازل های متعدد را حل کنید. این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و شما در هر مرحله قدم به دنیای جدیدی می گذارید. پس در تمامی مراحل سعی کنید که به نکات ریز و درشت بازی توجه کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سایت رهبری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 761
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,283
  • بازدید ماه : 1,283
  • بازدید سال : 43,620
  • بازدید کلی : 805,422
  • کدهای اختصاصی
    دانلود سریال


    برای دیدن لینک سریال بر دانلود زیر ان کلیک کنید


       دانلود



      دانلود